Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Αφού παίρνουν όλοι οι πολιτικοί ,το..αντίδωρο τους από την Αττική οδό.




Εμείς είχαμε γράψει από τον Σεπτέμβριο του 2008 στο πόστ ΔΙΟΔΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΚΑΙ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣΠως είναι ένα από τα μεγαλύτερα παραδείγματα σκανδάλου σήψης και διαφθοράς που διαπράχθηκε από τους πολιτικούς μας και για το οποίο από ότι γνωρίζω, ουδείς από όλες τις κυβερνήσεις που περάσανε θέλει να το «αγγίξει». (ακόμα και αυτοί που κάνουν ότι έχουν ως αποστολή να χτυπήσουν την σαπίλα και την διαφθορά ανελέητα οι υπερπατριωτες) γιατί «καίει» είναι ότι «παραχωρήθηκε» με πολύ «έξυπνο» τρόπο στους κυρίους της αττικής οδού ταυτόχρονα και η εθνική οδός Κορίνθου-Πατρών και θα εξηγήσω πως… ο ερχόμενος από Κόρινθο αντί να μπαίνει με παράκαμψη στην είσοδο της αττικής οδού (αφού έτσι είναι υποχρεωμένος να πληρώσει και δεύτερα διόδια για να μπει στην Αθήνα, ενώ αν ακολουθήσει τον παλιό μέσω Σκαραμαγκά όχι ) έχει φτιαχτεί με τέτοιο τρόπο ο νέος δρόμος και έχει ενωθεί στο «κατάλληλο» σημείο (βλέπε φωτο) που ακόμα και ο «γνώστης» ειδικά βράδυ «μπαίνει» στην αττική οδό χωρίς να το καταλάβει. και φυσικά ρίχνει το παραδάκι γιατί «φροντίσανε» αμέσως στα 300μετρα να έχουν διόδια .και καλά οι Αθηναίοι το γνωρίζουν οι ξένοι τα κορόιδα που πληρώνουν δυο φορές από την Κόρινθο μέχρι την Αθήνα ;τι φταίνε .γιαυτο λέω ότι «παραχωρήσανε» και την υπόλοιπη εθνική οδό στους ΑΤΤΙΚΑΡΧΕΣ ασφαλώς εδώ μιλάμε για τεράστια ποσά όχι για δεκάρες. Κανονικά θα έπρεπε να παρέμβει η Ε.Ε αφού στην ουσία τα «κοροΐδα» είναι οι ξένοι που λόγω «άγνοιας» γίνονται θύματα. δεν τολμάει όμως κανείς να το καταγγείλει. για να μην τα «χαλάσει» με τους ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ αφού αυτοί στο κάτω-κάτω (όπως οι πολιτικοί μας παραδέχονται) κυβερνούν τώρα .Οπότε ποιος να ασχοληθεί με αυτή την «νόμιμη» ΚΛΟΠΗ ; αφού μαζί «τρώνε» και «πίνουνε». εδώ δώσανε και τα «υπόλοιπα.» Πως το λένε. Πάρε κόσμε.

Αττική οδός .Ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα όλων των εποχών

Τώρα έρχεται με αποκαλύψεις το capital.gr  επειδή το έκανε θέμα για μικροπολιτικούς λόγους λες και ήρθε τώρα στην Ελλάδα ο..Τσιπρας,  να καταγγείλουν το έργο της μεγάλης ρεμούλας γράφοντας ....
……Το ποσό του ενός εκατομμυρίου ευρώ δαπανάται ετησίως για την συντήρηση κάθε χιλιομέτρου της Αττικής Οδού! Εξήντα εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο είναι τα ετήσια έξοδα συντήρησης της Αττικής Οδού. Οι άνθρωποι ξοδεύουν κάθε ημέρα εκατόν εξήντα τέσσερις χιλιάδες τριακόσια ογδόντα τρία ευρώ για την συντήρηση ενός καινούργιου δρόμου. Αν υπήρχε Άγιος Βασίλης αυτό θα ζητούσα! Μία σύμβαση ανάλογη με αυτή που υπέγραψε το ελληνικό δημόσιο με τους εργολάβους για την Αττική Οδό! 

Είναι απολύτως βέβαιο ότι τέτοια σύμβαση δεν πρόκειται να υπογραφεί άλλη φορά στο μέλλον. Ούτε και έχει γίνει άλλη φορά στο παρελθόν. Και δεν μιλάμε μόνο για την Ελλάδα, αλλά για ολόκληρο τον κόσμο. Η ιδιαιτερότητα αυτής της σύμβασης σε σχέση με άλλες είναι ότι η απόσβεση του έργου δεν προβλέπεται σε σχέση με τα συνολικά έσοδα, όπως θα ήταν το λογικό, αλλά με βάση τα μερίσματα και κατ’ επέκταση τα καθαρά κέρδη που δηλώνει η κοινοπραξία των εργολάβων. Δηλαδή, έσοδα μείον έξοδα. Ο εργολάβος δηλώνει τα όποια έξοδα επιθυμεί και το κράτος περιμένει πότε ο εργολάβος θα αποσβέσει το έργο. Δηλαδή, ποτέ! Ή αλλιώς, θα τελειώσει η σύμβαση και ο εργολάβος ακόμη θα ισχυρίζεται ότι κινδύνεψε να χάσει το σπίτι του! 
Η Αττική Οδός κατασκευάστηκε κατά κύριο λόγο με λεφτά του ελληνικού δημοσίου και με δάνεια που πήραν μεν οι κατασκευαστές, για τα οποία, όμως,  εγγυήθηκε κάποιος τρίτος! Το ελληνικό δημόσιο. Προσέξτε! Σε ένα έργο που κόστισε 1,3 δισ. ευρώ οι εργολάβοι έχουν βάλει μόλις 174 εκατ. ευρώ. Πήραν μεν και δάνεια, αλλά γι’ αυτά εγγυήθηκε το ελληνικό δημόσιο.
Εξήντα εκατομμύρια ευρώ έξοδα συντήρησης τον χρόνο; Τι έχουν βάλει μέσα σε αυτά τα έξοδα; Πότε το ελληνικό δημόσιο έχει ζητήσει έρευνα από κάποιον ανεξάρτητο ερευνητή για να μας πει τι αφορούν αυτά τα έξοδα; Την απάντηση την ξέρετε ήδη. Ποτέ! Το ελληνικό δημόσιο έκανε μία χαριστική σύμβαση με τους εργολάβους και από τότε δεν τους έχει ενοχλήσει στο ελάχιστο. Το αντίθετο, κατά καιρούς συζητά το ενδεχόμενο να τους επιβραβεύσει για τις υπηρεσίες τους με την απευθείας ανάθεση των μελλοντικών επεκτάσεων της Αττικής Οδού!  Τι ζητάνε οι εργολάβοι; Μόνο την παράταση αυτής της καταραμένης σύμβασης...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails