Τετάρτη, 22 Δεκεμβρίου 2010

Στην αναμπουμπούλα ο λύκος…. τα αρπάζει. Νέος μποναμάς στον… Μπόμπολα



Μεταξύ των αποφάσεων της πρόσφατης διυπουργικής που συνεδρίασε με σκοπό να εκπονήσει το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων για το 2011 και τα επόμενα χρόνια, ξεχώρισε η επέκταση των συμβάσεων παραχώρησης στην Αττική Οδό και την Εγνατία Οδό. Η δοτή κυβέρνηση σχεδιάζει να αφήσει το «χρυσοφόρο» project της Αττικής Οδού στα «χέρια» των εργολάβων, της κοινοπραξίας που ελέγχεται από τους κατασκευαστικού ομίλους Ελλάκτωρ του κ. Μπόμπολα και J&P ΑΒΑΞ του κ.Ιωάννου, για επιπλέον δέκα(10) ολόκληρα χρόνια. Η κυβέρνηση όχι μόνο δεν εξετάζει τις «γκρίζες ζώνες» των συμβάσεων, όχι μόνο δεν δείχνει πρόθυμη να διεκδικήσει την επιστροφή του έργου στο Δημόσιο, αλλά ετοιμάζεται να κάνει το χατίρι των κατασκευαστών και να παρατείνει χρονικά της σύμβαση της χρυσοφόρας Αττικής Οδού.

Γιατί η κυβέρνηση δεν εξετάζει αν η απόδοση των ιδίων κεφαλαίων που έχει επενδύσει η κοινοπραξία έχει ανέλθει στα επίπεδα του 11,5%; Παράγοντες της αγοράς τονίζουν πως λόγω της σαφώς πολλαπλάσιας κυκλοφορίας οχημάτων ενδέχεται η απόδοση να έχει ξεπεράσει το 11% και (σύμφωνα με την σύμβαση) ο δρόμος θα ΠΡΕΠΕΙ να αποδοθεί άμεσα στο Δημόσιο.

Για δείτε εδώΑττική οδός .Ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα όλων των εποχών από πότε ασχοληθήκαμε με την αττική οδό;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails