Με ανακοίνωσή της και καταγγελία, η Παμμακεδονική Ένωση, που απηύθυνε και στην «τουρκάλα» Δαμαντοπουλου , στηλιτεύεται την προετοιμαζόμενη (;) εισαγωγή για διδασκαλία, μέσα στα ελληνικά σχολεία, μίας εξωφρενικής τετράτομης εκδόσεως, που φέρει τον άχαρο τίτλο «Κοινή Βαλκανική Ιστορία».
Το ανοσιούργημα έχει ήδη μεταφρασθεί σε 8 γλώσσες, μεταξύ αυτών και στα ελληνικά! Εκδότης του «έργου» αυτού, είναι το Κέντρο Δημοκρατίας και Συμφιλιώσεως ? της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, στην Άνω Πόλη της Θεσσαλονίκης.
Η «περίεργη» έκδοση, δεν συγκεντρώνει το υλικό της, από επίσημες ιστορικές πηγές, ή κρατικά αρχεία, ή παραδεδεγμένα πανεπιστημιακά συγγράμματα, αλλά μόνον από… φωτογραφίες, σκίτσα , πίνακες και δημοσιεύματα εφημερίδων!
Όπως αναφέρεται και στην καταγγελία, είναι μία ξεκάθαρη προσπάθεια μεταδόσεως, στις νεώτερες γενεές και στα ελληνικά σχολεία, μίας πλήρως απο-εθνικοποιημένης ιστορίας και προσεγγίσεως, πολύ μακράν από την δήθεν «εθνικιστική ιστορία», που υποκριτικώς αναφέρουν κάποιοι, για ευνόητους λόγους, ότι διδάσκεται σήμερα.
Μέσα εκεί γίνεται προσπάθεια, να προβληθούν, μικρότερες ή μεγαλύτερες και πάντα εξωσυνοριακές κοινωνικές ομάδες και πληθυσμοί, ώστε να καταστεί δυνατή η «υπέρβαση» των τάχα στενών ορίων του έθνους μας!
Οι αποκλειστικώς ξένοι συγγραφείς του τετράτομου αυτού «έργου», σε δηλώσεις τους, επιμένουν ότι οι Ελληνόπαιδες πρέπει να μάθουν την ιστορία των γειτόνων τους , ενώ φαίνεται ότι «λησμονούν» εντελώς τυχαία, να συστήσουν το ίδιο και στις άλλες βαλκανικές νεολαίες, όπως λ.χ. η σκοπιανή ή η βουλγαρική, πως και εκείνοι πρέπει να γνωρίσουν την ελληνική ιστορία.
Στην Τουρκία, αλλά και στη Βουλγαρία όμως, δεν προωθείται το τετράτομο αυτό έργο στα εκπαιδευτικά τους συστήματα, αν και το όλο πνεύμα του «έργου» τάσσεται σαφώς υπέρ των δύο αυτών προαναφερθέντων χωρών!
Το στοιχείο εκείνο που πραγματικά «βγάζει μάτι», είναι το γεγονός, πως οι συγγραφείς κατέβαλαν ιδιαιτέρως «φιλότιμη» προσπάθεια, να θάψουν στην κυριολεξία και την Ελληνική Ιστορία, αφού τον α’ τόμο τον έγραψαν ένας Τούρκος και ένας Ρουμάνος, τον β’ τόμο μία Ρουμάνα, τον γ’ τόμο ένας Βούλγαρος και τον δ’ τόμο μία Κροάτισσα!!!
Επειδή είναι μέγα το πλήθος των εξόφθαλμων μεροληπτικών στοιχείων στις σελίδες του «έργου» αυτού, θα γίνει, τέλος, η απολύτως επιβεβλημένη αναφορά, στα ευχαριστήρια ενός στελέχους και πρωτεργάτη του «έργου», προς το Αμερικανικό Υπουργείο Εξωτερικών, «για τη γενναιόδωρη οικονομική στήριξή του», στην όλη ετοιμασία των τόμων αυτών! ΠΗΓΗ
Για … «συμπλήρωμα» των ανωτέρω έρχεται και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο να προτείνει να διδάσκονται οι μαθητές βασικές αρχές του Ισλάμ, του βουδισμού και του καθολικισμού για να μη νιώθουν «άβολα» (!) όταν έρχονται σε επαφή με αλλόθρησκους. Έτσι μετά την Ιστορία το υπουργείο Παιδείας «πιάνει» και τα Θρησκευτικά, σχεδιάζοντας τη συνολική αλλαγή του μαθήματος προκειμένου να..... απαλλαγεί από τον κατηχητικό και δογματικό του ρόλο, που αφορά μόνο στην ορθόδοξη πίστη, με σκοπό να γίνει περισσότερο ιστορικός και πολιτιστικός για όλες τις θρησκείες, επισημαίνοντας ότι ακόμα και οι ορθόδοξοι μαθητές θα μπορούν να απαλλάσσονται από τα Θρησκευτικά, καθώς η θρησκεία αποτελεί ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο. Επίσης «Θα ήταν σωστό οι μαθητές να μπορούν να επισκέπτονται στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών και ένα τζαμί και όχι μόνο τις εκκλησίες». «Αυτή τη στιγμή το μάθημα έχει ομολογιακό χαρακτήρα και περιορίζεται μόνο στην ορθόδοξη θρησκεία εν είδει κατηχητικού. Μέχρι τώρα το μάθημα είναι μονοφωνικό και αυτό πρέπει να σταματήσει».
Νέα πρόταση βόμβα από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο: Μάθημα Θρησκευτικών με επισκέψεις σε τζαμιά
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου