Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Τι λέει ρε το αρχιλαμόγιο ο Γκιουλέκας ?



Δώστε βάση στα λεγόμενα του υποψηφίου Δημάρχου Θεσσαλονίκης, Κώστα Γκιουλέκα: «Θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος στις επερχόμενες εκλογές της 7ης Νοεμβρίου, νοιώθω ότι χρωστώ πάρα πολλά σε αυτή την πόλη. «Πρόθεση μου είναι να υψωθεί η σημαία της Θεσσαλονίκης και να πάει ακόμη πιο δυνατά η φωνή της στο κοινοβούλιο. Για αυτό το λόγο και παρά το γεγονός ότι προέρχομαι από συγκεκριμένο πολιτικό χώρο, η υποψηφιότητά μου είναι πάνω και πέρα από κομματικές σφραγίδες και από χρίσματα». Όσον αφορά τα «χρίσματα», τόνισε: «Δεν έχω καμία απολύτως δέσμευση με κανένα πολιτικό κόμμα, από τη στιγμή που δηλώνω την υποψηφιότητά μου, με κανένα επιχειρηματικό συμφέρον και με κανένα απολύτως πρόσωπο» και πρόσθεσε ότι «σε περίπτωση εκλογής μου, δε θα ασκήσουμε διοίκηση από το κεντρικό δημαρχείο, αλλά από κάθε γειτονιά της πόλης, γιατί θέλουμε όλες τις δυνάμεις της πόλης, ζωντανά, να είναι μαζί μας.»

Επίσης, ο κ. Γκιουλέκας άφησε αιχμές για πολιτικούς του αντιπάλους: «Χτυπήματα κάτω από τη μέση» από αντιπάλους του, που «αντί να με αποτρέψουν, με διευκόλυναν να αποφασίσω μια ώρα αρχύτερα. Τους προτρέπω να επιχειρήσουν να αντιπαρατεθούν μαζί μου, σε πολιτικό επίπεδο.» Εν τέλει, παραιτείται από το βουλευτικό αξίωμα: «Εγκαταλείπω το κοινοβούλιο, αν και είναι βαριά ευθύνη να είμαι βουλευτής αυτής της πόλης και μάλιστα πρώτος σε σταυρούς προτίμησης με τη ΝΔ, ακριβώς γιατί θέλω να προσφέρω σε αυτή την πόλη με όλες μου τις δυνάμεις. Το θεωρώ, ως ύψιστη υπηρεσία, ως διπλή ευθύνη».

Μήπως ξέχασε κάτι; Η Ελένη Ζαφειρίου, σύζυγος του συνέταξε επίσης δύο συμβόλαια της Μονής. Ένα από τα συμβόλαια, που συντάχθηκε τον Απρίλιο του 2007, αφορά την πώληση στη Μονή Βατοπεδίου μιας εξαώροφης οικοδομής στο κέντρο της Αθήνας από μια κυπριακή off shore εταιρεία έναντι του ποσού των 3,7 εκατομμυρίων ευρώ. Ενώ το ακίνητο ήταν στην Αθήνα(?), το συμβόλαιο έγινε στη Θεσσαλονίκη(!) και στη συνέχεια η μετεγγραφή έγινε στο υποθηκοφυλακείο Αθηνών. Οι ιερές μπίζνες στις μονές δεν έχουν αδιέξοδα. Ακόμα δεν έχουν απαντηθεί τα ερωτήματα που υπήρχαν. Μέχρι και η Νουδούλα τον είχε στο… περίμενε για το ψευτουπουργείο που του είχε δώσει από τον φόβο των ιουδαίων. Είμαστε περίεργοι για το πόσοι θα ψηφήσουν αυτόν τον «ξεχασιάρη» αρχιπολιτικάντη, διότι μόνο ένας τέτοιος μπορεί να πει τέτοιες ηλιθιότητες.

ΓΚΙΟΥΛΕΚΑΣ (πάει το υπουργείο)

Ο "ΑΣΤΕΓΟΣ" ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ (Γκιουλέκας)


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails