Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

Πούλησε την… παρθενιά της για να ξεχρεώσει τα..δάνεια .



Μια 18χρονη Ουγγαρέζα γνωστή μόνο ως «Miss Άνοιξη», που η οικογένειά της ήταν πολύ βαθιά σε χρέος και κοντά στο να χάσουν το σπίτι τους, έβγαλε σε δημοπρασία την… παρθενιά της, μέσω eBay. Την «ακύρωσαν» όμως διότι δεν το επιτρέπουν οι κανονισμοί, και αυτή τότε συνέχισε τη δημοπρασία μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διότι οι προσφορές είχαν πέσει.. βροχή. Η μεγάλη κόντρα έγινε μεταξύ ενός άγγλου και ενός ιρλανδού. Ο νικητής ήταν ο Βρετανός, με την τελική τιμή πώλησης της παρθενιάς της νεαρής, £ 200.000 (περίπου S $ 430.000 στη συναλλαγματική ισοτιμία του σήμερα).

Η «Miss Άνοιξη», προσπάθησε να δικαιολογήσει τις ενέργειές της με τις ακόλουθες δηλώσεις:

«Η οικογένειά μου έχει χρέη, και δεν έχουμε την πολυτέλεια να τα πληρώσουμε. Μητέρα μου δανείστηκε πολλά χρήματα σε ελβετικά φράγκα, και τώρα με την πιστωτική κρίση στην Ουγγαρία οι επιστροφές στην ουγγρική Forints έχουν τριπλασιαστεί, και δεν μπορούσαμε να τα επιστρέψουμε. Αντιμετωπίζαμε τον κίνδυνο να χάσουμε το σπίτι μας και να μείνουμε στο δρόμο. Θέλω να είμαστε σε θέση να αποπληρώσουμε τα δάνεια αυτά, και αυτός είναι ο λόγος που μου ήρθε η ιδέα για αυτή την δημοπρασία. «Δεν είναι τόσο πολλά χρήματα της προσφοράς, θεωρώντας πως τα μισά θα πάνε σε φόρο, αλλά θα είναι αρκετά για να πληρώσω τα χρέη μου . «Και οι δύο άνδρες ήθελαν να με παντρευτούν και να φροντίσουν εμένα και την οικογένειά μου, άλλα εγώ θέλω πρώτα να σπουδάσω… ιατρική ?

Δεν εξήγησε μόνο πως «εκτελέστηκε» η… συμφωνία - συναλλαγή.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails